Powered By Blogger

onsdag

dan före dan före....

började städa imorse.. egentligen så städar jag ju jämt. men idag hade jag bestämt att jag skulle städa å sen inge mer före jul..

blev klar faktiskt oxå.. har inte gjort någon hysterisk julstädning utan bara som vanligt.. rent är det allafall å det är väl huvudsaken?

fick besök av yonna å familjen. gulle sixten hade klippt sej och fått rosa å blå färg i håret och var som vanligt en solstråle.. riktigt trevligt.

här leker han tiger



sebbe med familj kom oxå idag, dom stannar över jul. det var oxå kul:) alice hade ju blivit stora tjejen sen sist och kvittrade och sjöng..





imorron måste jag hämta den sista klappen och köpa skinka.. tänk om alla skinkor e slut.. haha, vore min vanliga tur.

just ja. blev riktigt förbannad idag. skickade iväg johan att hämta ett paket från ginza som jag beställt.
han ringde å sa att dom skickat tillbaks det!
jag fick paket avin i FREDAGS!!!
det tog hus i helvete här å jag ringde upp ginza å frågade vad faan dom håller på med!! jag var riktigt irritterad och otrevlig. men som tur va så fick jag tala med en snäll kille på ginza som hjälpte mej och han skulle se till att jag hade grejerna till imorron. så hoppas hoppas... annars kommer katjas vrede att visas å det blir inte kul alls..




kyss..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar