Powered By Blogger

tisdag

pinsamheter...

finns så mycket konstigt folk..
blir så irriterad på endel grejer ibland, å då kan jag gå länge och fundera på det.

folk som enbart tänker på sitt eget bästa, folk som BARA hör av sej när det gynnar dom. om dom vill ha något eller behöver fråga något.

jag är ganska snäll av mej, eller jag kan ju vara en riktig fitta förståss oxå. men så länge jag kan så gör jag det mesta för att folk i min omgivning ska må bra.
det kan handla om att vara barnvakt, låna ut pengar, mjöl, cig eller vad som..
jag kräver inte heller något igen för detta, utan jag gör det enbart för att jag är snäll.. tror jag.

men när folk sen inte alls hör av sej eller börjar tala skit eller inte alls kan svara på en enkel fråga.. då blir jag lite smått irro. att sen den här personen inte hört av sej alls på två månader, sist jag hörde något var när den ville undra något typ ett recept eller vad det va.
men när det handlar om något den ska få eller som gynnar peronen i fråga, då tar det bara en halv sekund att svara på ett mess... smått patetiskt faktiskt.. och väldigt pinsamt.

jag tänker inte bry mej längre när det bara passar åt ena hållet. no way. jag har sett mellan fingrarna länge, men det här var bara för mycket..

kyss..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar