Powered By Blogger

fredag

planera??

hade planerat den här dagen så himla bra.. jag å flickorna skulle STÄDA hela dagen å sen skulle vi koka lite julgodis på kvällen.

hm.. aldrig blir det som jag vill.. vi började städa.. jag kämpade med att försöka sätta fast spärrar på lådorna, så plutt inte ska ta farliga knivar å så.. shit shit vad krångligt det va. nettan hjälpte mej, det blev inte perfekt, men plutt kommer inte in i lådorna längre. haha bra kvinna reder sej:)

sen blev allt skit typ, vet inte när, men för mycket gick emot mej så jag sket i å städa nå mer. försöker väl på nytt imorron..
nu ser hemmet ut som skit typ.

emma å jag gjorde nyss lite godis. nougatgodis med cornflafes i och sen typ samma sak fast utan nougat.. flickorna kan ju inte äta det eftersom dom är allergiska mot nötter.

jag har även idag varit den sämsta mamman och familjen har fått nöja sej med att äta gorbys och pan-pizza till middag, va faan jag orkar inte jämt stå vid spisen heller.

stackars sandra står nu å kokar makaroner.. hon svälter väl ihjäl stackars..

äh, hänger lite tvätt nu å sen en välbehövd dusch..

kyss..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar