Powered By Blogger

fredag

en helt vanlig fredag idag..
vaknade. pimplade kaffe. talade med syster:)
sen ringde hanna å sa att dom var på väg.. så då blev jag tvungen att psykrejva, eftersom mitt hem just då såg ut som något djävulen lämnat efter sej...
ketola ÄR expert på att rejva.. det ser snyggt ut på ytan, men öppnar du minsta lilla skåp så kan du bli anfallen av både det ena och det andra.. hehe

aja, dom kom. monika, hanna och lilla N.. han e fan så jäkla söt..vi drack kaffe och snackade skit och monika tog lite kläder.. det är något vi alltid gör. när jag är hos henne MÅSTE jag få eller stjäla något innan jag åker hem.. å hon brukar alltid riva lite i min garderob när hon är här.. men det e ju bra, blir som en bilig shoppingtur.

sen har jag lekt med barnen, eller ja dom har kutat och hoppat och klättrat och sjungit och gråtit och skrattat.. som vanligt. tintin har börjat gå på pottan, å hon är så duktig, men det e så jäkla drygt när hon ska kissa typ var femte minut. för då följer pelle med och river hela toan innan hon e klar.. well det är väl övergående..
gjorde paj utan pajdeg till middag. LCHF e det som gäller fram till bröllopet:)

har nyss tagit en dusch och sen hjälpte min blivande mej att plåstra om mej.
just ja:) fick en jättefin bukett av johan idag oxå:)
älskar han alltid

nu e det kväller.
kyss..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar