Powered By Blogger

onsdag

har inte skrivit på länge nu igen.. kommit in i en riktig depp period och jag hatar det:(
mycket beror nog på att jag inte har något att göra.. känner mej tottalt värdelös och vill ha ett jobb. vadsomhelst skulle duga.
mannen min är tvungen jobba dag å natt för att vi ens ska klara oss.
jag är så sjukt trött på att bara gå hemma. jag vaknar, bäddar, diskar, leker med barn, lagar mat, diskar och leker med barn... så ser mina dagar ut nu.. orkar inte ta mej för ett jävla skit. jag har alltid i mitt liv fått vårdepressioner, nu har jag dock klarat mej ifår skiten i flera år. men känns som att det kommer komma nu igen.. jag blir ett totalt monster isåfall och det kommer jag inte orka med. inte min familj heller säkert..
carro hjälpte mej igår allafall att skriva ett cv. något jag aldrig gjort.. jag har lixom inte behövt söka jobb på det riktiga sättet. jag ska sätta mej idag och mejlbomba alla tänkbara företag. tack carro.

fick en riktigt rolig sak på posten i måndags.. ett inbjudningskort till min systers bröllop. den 19 februari slår dom till och det ska bli så roligt.. mer kärlek åt folket!!

nu ska jag fortsätta hinka i mej java å se om jag står ut den här dagen oxå...

kyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar