Powered By Blogger

torsdag

polis polis potatisgris..

läste nyss fp. det stod att polisen arbetar hårt med att få bort drogerna från byn och göra skinnsberg till ett bättre ställe. att dom har fått nya resurser och tar löser fler brott som är drogrelaterade.
ja men det är ju toppen:)




synd bara att dom inte satsar på rätt folk att ta fast. dom plockar flera unga killar typ varje dag. tar in dom för provtagning och skickar hem dom. VARFÖR VARFÖR lägger dom inte den energin och alla resurser på att försöka få fast dom STORA svinen. då menar jag dom som säljer drogerna, dom som tvingar dom här ungdomarna att göra diverse småbrott för att betala sina skulder. det är inte småkillarna ni tar på byn som gör samhället osäkert och farligt!! det är dom som sitter hemma och åker runt och träffas på olika konstiga ställen för att köpa och sälja partier för att sedan lura på skiten på andra. på något sätt klarar sej dessa försäljare från allt jämt. dom åker aldrig fast och dom kan få härja fritt och fortsätta sälja skiten.
det är så jävla sjukt.




visst ser det säkert bra ut i statistiken om poliserna haffat tre killar idag som var narkotikapåverkade. och igår tog dom in tre andra killar för provtagning. visst låter det bra. men i mina öron klingar det jävligt falskt allafall.



visst måste man väl kunna tro och lita på polisen? visst måste det finnas poliser som brinner för sitt jobb? som verkligen vill skydda och tjäna sitt folk? visst måste det väl finnas poliser som vill annat än att få ha en snygg uniform och inge lite respekt när dom kommer och går? visst måste dom väl finnas fortfarande? dom där som verkligen gräver och gräver tills HELA fallet är löst?
man kan jämföra knarkhandeln kanske med ett mord? som det verkar idag så skulle polisen endast ha hittat mordvapnet och därmed ansett brottet löst.. ja ni fattar hur jag menar väl? jag blir så trött på den här skiten och ledsen.. har sagt det hundra gånger förut jag vet.. men så är det faan.
jag ser inte ner på knarkare. jag tycker inte heller dom är mindre värda än icke-knarkare.. det är NI som säljer jag ser ner på.. i mina ögon är ni inte värda kattskit ens en gång.

ville bara säga det.. igen

kyss..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar