Powered By Blogger

söndag

vad är det här för dag?? e det en vanlig dag??

Min "lilla" prinsessa blev 17 år den 9 september, samma dag som min älskade storasyster blev ett år äldre oxå:) grattis till er båda..




min stora prinsessa.. (det är PEPSI i glaset)



lika som bär.


min vackraste emma:) blev 15 år den 2 september. grattis till henne oxå.


johan och jag tog med oss flickorna till västerås för lite shopping. varsin telefon blev det och lite kläder. sen avslutade vi det hela med en underbart god middag på grekiska:) lyckad kväll.


september är i detta huset födelsedagarnas månad. först fyller emma den 2a, sen min kära syster annika den sjunde, sen min älskade pappa skulle fyllt 74 år den åttonde, elin och monika den nionde, mamma den 12e, moa den 24e, och så lilla plutt som fyller nästa söndag, den 25e... snacka om att man är fattig när månaden är slut.
i år fyllde min kära mamma hela 70 år.. vi firade henne utan pompa och ståt. kolsvagänget kom hit igår och vi åt mat och tårta. en riktigt lyckad dag. synd bara att lilla mamma inte hade en aning om vad vi firade:(



lilla mamma



kickan



olli



hanna



abbe



ronja



mamma


lilla nichola som kommer krossa många små flickhjärtan i framtiden...



johan och olli




hela gänget... nästan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar