Powered By Blogger

måndag

frieri

jahapp... tänkte skriva lite om bröllopet..
ett bröllop börjar ju med ett frieri:) johan frågade mej säkert 3 tusen gånger om vi skulle gifta oss...men jag har aldrig känt att det har varit nödvändigt så han fick nobben, gång på gång på gång;)

sen en dag förra hösten när jag gick här hemma i mina fulaste kläder med dammvippan i högsta hugg så fick jag en aha-upplevelse..
skickade iväg ett mess till johan där det stod ungefär så här:

" älskling, vi älskar ju varandra och ska ju bli gamla ihop. så då kan vi väl lika bra gifta oss:)"

svaret kom efter några minuter:

" är du sjuk?"

haha...

men han sa väl ja antar jag.
inte ett dugg romantiskt alls, men det är ju såna vi är så för oss var det nog ganska romantiskt ändå...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar