Powered By Blogger

söndag

so I set the world on fire:)

en bra söndag:)
ungarna sov ända till halv sju, om man jämför med 04.15 så e det ju sovmorgon..
slappade i morse.. vilket är väldigt ovanligt, drack kaffe, mös med barnen å mannen min och struntade i alla måsten ett par timmar:)
men sen fick jag rejva desto värre.
eftersom jag ska börja plugga imorron , så måste jag ju såklart göra fint här. vem vet när jag hinner nästa gång??
tog en paus eftersom laila kom hit och gjorde mej och tintin lite snyggare:)
sen pausade jag igen, eftersom min älskade syster och olli skulle komma hit och äta. idag gjorde jag grekiskt... klyftpotatis, kött och bifteki och lite tzatsiki förståss:)
jag är så sjukt nervös inför imorron:( konstigt att man är 30+ och ändå är rädd för massa saker som är löjliga egentligen.. dags att växa upp möjligen.
men men, det går nog bra.
wish me luck<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar