Powered By Blogger

söndag

söndag

Haft fullt upp hela helgen...
Igår STORSTÄD!!
Sen messade Moa och sa att jag skulle bjuda dom på mat, så det gjorde jag... eller bjöd och bjöd, dom handlade, jag kockade:)
Gjorde någon god klyftpotatis med vitt vin som jag hittade i nån tidning. det blev helt ok.
Sen bjöd Sandra på efterrätt:) GLASS och massa gott. Vi satt och småpratade och moffade i oss:)
Idag har det oxå varit fullt hus hela dagen.
Haft allrakäraste på besök, med sin broccolli:)
Och Sofi.
Och Moa.
Och hundra ungar som hällde ut exakt varenda liten pryl inne på rummet... Oh happy fejs.
Mindre bra är att man får höra en massa skit... Så trött på det. Men jag vet hur läget är och jag tänker inte vända kappan bara för att det ska bli lugnt. Har gjort det förut, men även jag har en gräns. Antingen så passar det eller inte... man kan inte hålla på att vela fram och tillbaks, inte hela tiden.
Exakt nu ska jag skjuta ner mej i soffan och förmodligen somna...
Just ja, en sak till... saknar min julia som faan:(
Och kickan, fast det hela är så overkligt så det känns bara som hon är på semester eller något. Jag har inte fått in i min hjärna än att hon verkligen är borta. Det kommer till mej ibland som knytnävsslag och då gör det så ont så ont:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar