Powered By Blogger

måndag

Systrar

Var hemma från skolan idag eftersom Tintin var sjuk. Hon har gått här hela dagen och nysit och snoret har flugit åt alla håll... U BLÄ.
Städat och röjt i skåp, hur e det möjligt att man kan samla på sej så mycket skit?? Rent skräp kastar man in i något skåp, ifall man möjligen behöver det nån gång... Allt sånt har jag slängt nu.. Allafall i några skåp.

Simon och Sandra kom hit och ungarna blev överlyckliga. Jag satte Sandra i arbete direkt:) Hon fick sy ihop mina voodoo dockor så dom kan hänga. Har samlat på mej några, 5 st för att vara exakt. När monika var här en dag så kom vi på att det är ju vi systrar.. Jag har hängt dom i rad Äldst överst och yngst länst ner.


Kickan, Monika, Catta, Annica och sen jag:)

Kickan är en ängel...
Undra varför vi bestämde att just hon skulle vara den dockan? Eller ja såklart för att hon var en ängel, men jag blev lite paff idag när jag kom på att nu är hon ju en ängel på riktigt, som bor i himlen... Det visste vi ju inte då..
<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar