Powered By Blogger

onsdag

dagen började skit med att en av mina stjärnor dog.. kul, så det var helt mörkt å tråkigt här i morse... mannen min drog iväg å jobbade en stund, under tiden drack jag lite morgonjava med nettan.. hon tycker att jag är en bizarr mamma som skrämmer mina barn:) haha det är så roligt..

sen drog vi iväg. jag, johan 2 troll och emma... först åkte vi till lilla mamma och lämnade en liten blomma, stannade inte alls länge. får sån jäkla ångest av att vara där. mamma var allafall på jättebra humör idag och skrattade och sjöng. tur det, det är så extra jobbigt om hon är ledsen. känns bra att kuna åka därifrån och känna att hon mår bra.

sen vidare till johans mamma. hon var oxå glad och lekte lite med tintin. jättegott fika fick vi där:)

var till västerås och turboshoppade lite julklappar och lite mat.. massa köttfärs som vi ska rulla köttbullar av i helgen. antar att det gåt åt en hel del i jul..

just ja.. hämtade upp lite grejer från monika som hon plockat ur mammas lägenhet, mamma har alltför mycket som hon går och plockar med och förstör.
i en av påsarna låg det ett underbart vackert förkläde som min pappa alltid hade när han lagade olika goda maträtter:) det är blommigt och har volanger.. min far var den bästa kocken och det manligaste jag någonsin träffat..
sen fick jag ett par as snygga skor av monika som jag tjatat om hur länge som helst:) nu e dom mina. tack tack, älskar dej.

nu väntar jag på att min förstfödda ska bli klar i duschen, sen ska vi plugga engelska. det går nog bättre än matten igår allafall...

kyss..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar