Powered By Blogger

tisdag

vad gör tintin uppe nu??

hon lägger sej alltid 19.00. har gjort sen hon föddes och händer bara i enstaka fall att hon e uppe längre, typ om hon e sjuk eller om hon varit hos carro å bakat pepparkakor.. men nu? hon är frisk som en nötkärna.. borde vara trött eftersom hon farit runt som en vettvilling hela dagen.. men hon sitter här i soffan å kvittrar...
jag behöver mina kvällar.
eftersom jag inte får mina lugna morgonar så behöver jag få sitta i lugn å ro en liiten stund på kvällen.. men ack nej..

det doftar ljuvligt i mitt hem just nu.. min emma har bakat bullar med vanilj och choklad i.. mmm va gott de e..

mannen min jobbar å kommer säkert aldrig hem:(

imorron är han ledig allafall å då ska vi hälsa på mammor, hoppas jag.

längtar efter min mamma. och min pappa. det är ju jul nu och den ska man väl fira med familjen? men min pappa är inte här och min mamma vet inte att hon är här:( så himla dumt.
men jag har ju min "lilla" familj såklart. å självklart är jag världens gladaste som får fira julen med dom.. i år blir vi många och jag satt just å funderade idag på hur faan vi ska få plats. men ja finns det hjärterum.. eller hur det nu e..
på ikea reklamen får dom ju plats.. det löser väl sej antar jag.

nu ska jag kolla om det går att knocka den här lilla hello-kitty wannabeen och sen ska jag ta mitt lugn...

kyss

2 kommentarer:

  1. Hahaha..Hon har ju blivit en batteridriven Hello Kitty som aldrig mer tänker sova..
    <3

    SvaraRadera
  2. elin gick och pussade på henne när hon sov.. då vred hon på sej och mumlade "hello-kitty" i sömnen... sen när vi bar in henne i sängen så vaknade hon till å sa " hello-kitty-vatten".. haha

    SvaraRadera