Powered By Blogger

torsdag

uppefittakväll

har slagit in klappar precis.. trodde jag var klar med det, men tydligen icke..

skinkan står i ugnen och jag tänker absolut ta en skit god skinkmacka när den e klar.

dagen började bra, fick en jättefin bukett av eva:) tack..



tusen tack till tenho som kompletterade mina julklappar.
hata ginza, för mitt paket kom ju inte idag som dom lovat. han jag talade med igår sa att han lovar och garanterar att paketet kommer med posten idag... det gjorde det inte. jag ringde upp dom jävla asen å bad dom bokstavligt fara åt helvete!! idioten hade inte ens skickat paketet. ååååååååååh, så arg var jag så jag skakade.
och sen säger ANTON på ginza till mej att som kompensation för att dom fuckat sej så skulle jag få 29 kronor avdrag på min nästa beställning... TROR dom seriöst att jag VILL beställa därifrån igen... tvi tvi tvi!!!

laila och kenneth var över och hämtade bil och önskade god jul:) vi fick dom finaste ljusstakarna av dom tusen tack...

jag har även nyss skruvat ihop ett litet databord från ikea, och seriöst så var det 21 moment man skulle göra för att få ihop det lilla skitbordet... men ketola klarade det galant:) jag är så jävla duktig när jag är envis..


emma har klätt granen och jag ljuger inte om jag säger att den är helt klart den finast granen jag någonsin sett. duktiga hon


nu tänker jag bara sätta mej ner å vänta på skinkan.. sen sova riktigt länge imorron, minst till 06.00;) sen tänker jag njuta heela dagen och hoppas på att alla är nöjda och glada heela långa julafton..

från oss alla till er alla..

2 kommentarer:

  1. Mammas värsta grinsång på Julen <3

    SvaraRadera
  2. Å vilken fin gran
    GOD JUL TILL ER ALLA HOPPAS VI SES SNART

    SvaraRadera