Powered By Blogger

torsdag

bageri ketola

var på dagis idag.. en timme. det är så synd om tintin för hon vill så gärna vara kvar och leka. hon gallskriker när jag säger att vi ska gå hem..

kom hem tolv, la barnen och började baka.

ska baka till min älskade syster som gifter sej på lördag:)
det ska bli så spännande.

har bakat bröd, sånt i långpanna som blev GOTT enligt min testpanel.
sen började jag med tårtorna... åh herre gud säger jag.. en blev skit:( så jag måste köpa ägg imorron och göra ny. men jag hoppas att slutresultatet blir lika bra som jag föreställer mej..

var upp till storasyster en sväng och hälsade på bror som kommit ner för att fira bröllop:) roligt att träffa han. imorron kommer annica och erik ner oxå..

slänger in lite bilder oxå när jag ändå håller på:)





















1 kommentar: