Powered By Blogger

fredag

dagen innan bröllop

vaknade, drack kaffe, fejsbookade, lekte med carro..
sen psykrejvade jag lite. bytte rent i sängar och fixade lite tvätt å disk..
sen drog vi till dagis en timme. både tintin å pelle sprang in och började leka direkt.
carro å alexandra kom å mötte oss efter dagis å så gick vi en liten bysväng.
köpte en hårfön och olika saker till tårtorna..

har nu bakat klart och fyllt alla tårtor.. med hjälp av sandra. skönt att ha det gjort.. ska bara garnera dom imorron å jag hoppas det blir bra.

imorron ska min syster gifta sej.. faan vad nervös jag skulle vara om det var jag, antar att hon e det oxå. ska bli riktigt roligt:)

träffade lilla mamma idag. och alla andra nära och kära som var hos kickan idag.. fullt hus.

nu åker snart mina blå ihop känner jag så får önska er en bra kväll.

kyss

1 kommentar:

  1. Va???? Har du nån syrra som ska gifta sig? Berätta vem..På en gång!!

    <3

    SvaraRadera