Powered By Blogger

lördag

full rulle

hinner ju icke blogga. eller orkar inte eller har inge å skriva. vad vet jag?

förra helgen var vi ju på bröllop. min älskade syster gifte sej med sin micke:)
allt var så vackert och bra. såklart bölade jag som en stucken gris, men det får man väl när det e bröllop.
det var en riktigt lyckad kväll och jag hade skitkul.






























söndagen var inte att leka med.. haha, jag blir inte bakis ju.. men trött och hungrig. å tröttheten satt i hela måndagen oxå.. jag är väl för gammal för att parta antar jag.

veckan har varit bra. har skolat in barnen på dagis. det går jättebra. pelle vinkar å gör slängpussar när jag ska gå och tintin gallskriker när jag kommer för att hämta dom.

har beställt flickornas klänningar och en caketopper:)


igår drog vi till fagersta. var några från taxi och lite annat "löst" folk som först åt på station, sen drog vi till fagersta.

riktigt kul hade jag även denna gång. dock hamnar jag ibland i tequila-träsket när jag e ute.. tar en tequila och en till och en till... så fortsätter jag tills pengarna e slut. så jag var ju i toppform när vi kom hem.. sen är det oxå så att jag inte dricker tequila själv, utan måste alltid dra någen med mej ner i träsket.. hahah men ja, vi hade skitkul och dom som spelade var riktigt bra.


idag har jag slappat.. eller rejvade imorse förståss..
sen kom laila på besök å hade med sej en jättevacker blomma:)

åt potatisgratäng å fläskfilé och strax ska jag moffa i mej chips å dip och godis och pepsi max...
kärlek!!

kyss

2 kommentarer: