Powered By Blogger

söndag

våren e väl på väg nu.

ungarna har börjat dagis på riktigt nu:) dom älskar det och båda två är helt slut när jag hämtar dom. i onsdags var dom på utflykt. dom var så söta när dom traskade iväg med sina små ryggor mot dagis. i ryggsäckarna låg varsin risi frutti och en banan.

igår när vi kollade på flygande mattan så sjöng och dansade som macarena och pelle dansade han oxå:)

igår fick vi även besök av världens bästa bror:) jouni och hans tjej alexandra kom hit och drack kaffe. det är så synd att man träffas så sällan. sist vi sågs var tre år sedan nästan. jag har tänkt hundra gånger att vi ska åka dit.. det e så himla svårt. när man har pengar så har man inte tid och när man har tid så e man fattig:(
men men..
riktigt roligt att träffa dom allafall var det.

har även bröllopsplanerat lite.. eller ja- jag gör ju det alltid. haha
hittade dom här som är så söta och jag bara måste ha dom:)





dom finns att köpa på etsy.com

idag har vi varit ute och lekt i det vackra vår vädret.

imorron börjar ett nytt liv.

just ja.. måste bara säga en sak. jag brukar alltid följa mitt hjärta, men i vissa fall blir man tvungen att göra det som hjärnan säger, även om det betyder att hjärtat får sej en stöt..det är tråkigt och sorgligt.

kyss

1 kommentar:

  1. Katja, jag tror att det är hjärtat som hjälper hjärnan på traven >3

    SvaraRadera