Powered By Blogger

onsdag

kom nyss in efter en skön promenad. blåser som fan ute men det var så jätteskönt.
härligt att bara gå, få frisk luft och rensa hjärnan.
vaknade 04.30 av en skitsur pelle. kul att han börjat vakna så tidigt igen.. när vi gick till dagis halv nio var han typ gristrött å hade säkert gärna stannat hemma och sovit istället.
nyss ringde lillebror och sa att han glömt gympakläderna! jag blir så trött, han är så flummig och glömmer dom JÄMT. fast jag sa åt han innan han gick. så nu måste jag väl gå dit med dom antar jag.

igår var min blivande och jag iväg å inhandlade ringar:) blev inte som vi tänkt alls, mycket finare och även billigare. ni kan ju tro att han log när vi gick ut därifrån. han är nog lite trött på allt jag handlar och att allt kostar så mycket till bröllopet. men man vill ju att det ska bli perfekt:) å det vill ju han oxå antar jag..

igår var en sån dag då jag saknar min pappa så där extra mycket.. saknar han ju varenda dag, men vissa dagar vill man bara skrika. å igår var en sån dag. tänker på vad han missar och allt han inte får se. jag blir även så arg på han.. han bara försvann. känns som han inte alls tänkte på oss andra som blev kvar.. fast jag vet ju förståss att det kan ju inte han rå för.. men faan.
jag skulle så gärna vilja tala med han.

nu ska jag allafall slappa en stund i soffan med lite kaffe och min hund, innan jag ska göra lite nytta här hemma.

kyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar