Powered By Blogger

tisdag

med våren kommer kärleken

jag är kär.. i min blivande man, i mina barn, i livet och i en liten hund..
mitt hjärta smälte direkt jag såg den lilla krabaten.. vi var med storasyster och hämtade hennes valp som hon köpt. och då såg jag den här söta lilla killen..
jag vill vill så gärna ha honom, men tydligen så vill ödet annorlunda..
jag är så trött på att inte ha något jobb, trött på att behöva vända på kronorna för att dom ska räcka.. usch.. och man får ju inge jobb heller hur många men än söker.. usch å blä vad off jag är idag..

imorron ska jag till arbetsförmedlingen... inte för att jag vet varför, för dom hjälper ju inte till för att man ska få ett jobb. tror nog det går hundra gånger lättare få ett på egen hand.. usch, trött på myndigheter är jag oxå idag..

sen ska jag till tandläkaren oxå, å hur kul e det? inte nå.. å dyrt e det oxå.

usch fy blä.. mina nerver är på utsidan idag och jag är hur bög som helst..

kyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar