Powered By Blogger

tisdag

En helt vanlig tisdag... men ack så jävla ovanlig..

Drog till skolan imorse, kan inte gå hemma, tankarna bara mal i huvudet...
Det har gått bra hela dagen, med undantag för några gånger jag blivit tvungen bita mej hårt hårt i läppen för att inte bryta ihop...Min stålfasad funkar...Inombords vrålar jag..
Vi har bytt skola och jag var skitnervös att inte hitta dit.. Mycket är jag men att vara världsvan e inte riktigt min bästa egenskap... jag hittade af dit tack å lov.. tråkigt som sjutton att inget e klart, så det blir att läsa teori tills ögonen trillar ur...
När jag kom hemåt gående på cykelvägen så lös det i Kickans fönster... jag hajade till innan jag kom på att Anders och Joel är där...
Älskade älskade....
Ljus brinner fortfarande, eller igen, jag vet inte. Vackert är det allafall.
Tänker på dej älskade hela tiden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar