Powered By Blogger

torsdag

snö

Imorse när vi klev upp var det vitt ute:)
Det är så vackert tycker jag... Mindre kul att jag skulle ut och åka buss i halkan. Något jag verkligen är rädd för...
Varit i skolan, pluggat lite och städat lite i nya köket vi ska in i nästa vecka. Ska bli skoj att äntligen få kocka igen..
Talade med en av mina allrakäraste när jag väntade på bussen hem. Vi talade om Kickan (såklart) och hur ofattbart det är. Det känns som om hon åkt på semester och kommer snart hem igen.. Men så är det ju inte:(
Det blir en MÖRK november i år, men jag intalar mejsjälv att det kommer bli bättre. Eller jag vet ju det innerst inne. Vi kommer kunna skratta och känna glädje igen.
Vi kommer alltid gå med en tomhet i bröstet, men vi kommer klara det. Det finns ju lixom inte så många alternativ.
Jag ska nu göra mej en kvällsmacka av något nytt JÄTTEGOTT bröd dom hade fått in på konsum, sen ska jag kasta mej i soffan och slöglo på tv lite.
Ta hand om varandra ikväll. Ge någon en kram (dom kanske behöver det). Tänd ett ljus för någon ni saknar.
Älskar alla mina <3 så mycket... Ni vet vilka ni är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar