Powered By Blogger

onsdag

ett jävla väder..

jag älskar vintern.. älskar när det är mycket snö och kallt. älskar när det är mörkt ute.. men jag hatar att åka bil på vintern. igår var malin å jag i uppsala å tittade på flickornas cup.
det småsnöade lite här hemma när vi åkte, men jag var ut å läste på nätet och det skulle bara komma lite enligt dom..
ljug. det snöade exakt hela dagen och när vi skulle hem mitt i natten var det ett sjujäkla väder och väglag. fi faan.
det snöade som sjutton och inte plogat någonstans. usch usch.. men vi kom hem levande och det är jag så lycklig över.

emma å dom är och spelar storvreta-cup. första matchen vann dom med 6-1 eller var det kanske 7-1? kommer ej ihåg. skitbra spelade dom.
sen när vi stod ute så kom det en familj och gick och dottern sa " knäppmora var ju bra, jag trodde dom var dåliga"
haha, dom är jätteduktiga våra flickor. faktiskt. hela laget är skitduktiga och jag bara älskar att kolla match.
andra matchen förlorade dom, men dom spelade skitbra i den oxå.

just ja. jag tog med mej fyra cig bara igår när vi åkte.. och det gick bra. nu har jag lagt fram 5 här och tanken är att jag bara ska röka dom 5 idag.. får se hur det går. tänker inte säga att jag ska sluta, men gör ett värdigt försök att minska ner åtminstone.. det är ju så sjukt att man kastar så himla mycket pengar på röka. känns som att det finns viktigare saker att lägga slantarna på nu.

kyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar