Powered By Blogger

torsdag

lite bilder bara

mys på nyår.


lillebror å oscar. datanördar


det här e fyrverkerier... men bakom röken alltså..


elin och lo



har inget bra liv just nu.. är allmänt bög och uttråkad och olika saker..
fattig efter julen, som alltid i januari. inge kul alls.
snart fullmåne på g och det känns i hela min kropp och mitt psyke. jag blir totalt skruvad.
sen har jag börjat med bantning igen efter julen. hatar det. vill ju frossa i choklad och goda mackor, men NEEEEEEEEJ, jag har ju ett mål och har inget annat val än att vara stenhård.
sen försöker jag ju även minska ner på rökningen. det går ganska bra.. har inte mördat någon än..

har absolut inget att skriva om heller så jag återkommer när min hjärna vaknat till liv igen.

kyss..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar