Powered By Blogger

lördag

mycket märkligt

vår by har blivit så vidrig.
igår kväll var det värsta livet här.

en dåre springer omkring med yxa och vill hugga ihjäl folk.
efter att polisen sprungit omkring här i flera timmar och letat efter mannen hittar dom han och tar med han. skönt tänkte vi eftersom den här DÅREN sprungit i över ett år och psykat sej och gjort byhåla osäker.. kört på fyllan, nästan kört på en mamma med barnvagn,,kört sönder träd och bygnader, gapat och skrikit och varit som en äkta idiot..

efter en och en halv timme när jag står ute å röker ser jag hur mannen kommer gåendes, gapar och skriker att han fortfarande vill slå ihjäl samma man..

carro som bor här under, på bottenplan törs inte sova hemma eftersom DÅREN smugit runt hennes dörr med yxan tidigare och letat efter någon.
självklart får hon sova här. men ska det verkligen vara så, att dom som inte gör något ska få lov att gömma sej för att slippa bli typ ihjälslagna.

skitarg ketola ringer upp snuten och frågar vad fan dom håller på med. fick tala med en trevlig man som sedan kopplade mej till västmanland så jag skulle få svar på mina frågor.
då fick jag tala med en riktig bitch.
hon sa att det är åklagaren som bestämmer och att det fanns ingen hotbild och bla bla bla... detta är ren bullskit tycker jag. flera personer har hört och sett mannen när han kutat omkring med yxan och sagt att han ska slå ihjäl någon. sen undrar jag hur FAAN polisen och åklagaren hinner göra ett så snabbt jobb så att DÅREN är ute efter redan två timmar. sånt där brukar ju annars kunna ta lite tid?!
polisen tog alltså med sej mannen och åkte (förmodligen) till fagersta, sen tog dom olika prover och gjorde någon slags anmälan och åklagaren bestämde att han skulle få släppas. sen kommer han och går här efter mindre än två timmar. det borde ju även tagit en stund att ta sej hem från fagersta. men förmodligen var polisen även så snäll så han fick skjuts..på polisens hemsida kan man läsa att han är misstänkt för ringa narkotikabrott.. INTE ett ord om yxor eller olaga hot.
jag frågade polisen vad som skulle hända om jag gick hem till DÅREN och viftade med en yxa.. skulle dom kunna ta mej då? jaa fick jag till svar. självklart, jag skulle säkert bli sittandes på vatten och bröd i flera år direkt.. men den här DÅREN släpper dom gång på gång..
FAAAAAAAAAN vad trött jag blir.
jag vet att någon snart kommer ge DÅREN ordentligt med stryk eller slå ihjäl han.
å jag tänker allafall inte tycka ett jävla dugg synd om han..
i somras när DÅREN nästan kört över grannen med barnvagn fick jag nog och sa åt DÅREN att han faan inte ska köra omkring på byn full och utan körkort. då hånflinade han bara mej rakt upp i ansiktet och gick in!!
HATA IDIOTER!!

kyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar