Powered By Blogger

tisdag

oj då.. nu är det nytt år å jag har glömt/inte haft tid att skriva..

vi firade in det nya året utan sprängfylla och utan raketer. jag är livrädd för raketer och sen tycker jag det är sjukt onödigt att slänga pengar på nå sånt.. bättre snåla å snylta å kolla på andras:) folk smäller ju upp hur mycket pengar som helst. mina barn tycker jag är en tönt som är så himla rädd oxå. ett år fick dom inte ens gå ut å kolla, dom fick stå i fönstret.. haha.
sen finns det varje år ett antal personer som vaknar upp på nyårsdagen utan fingrar eller syn, och jag tänker då absolut se till att det inte händer någon av mina<3 skulle aldrig förlåta mej själv.

vi åt gott. inbakad fläskfilé med vitlökost och hasselbackspotatis. skulle egentligen ätit oxfilé som sig bör. men vad faan mycket godare med den andra kom vi på.
sen gjorde jag hallon panna-cotta, skulle vara så duktig och göra mej till.. men det blev mest nå gummiliknande skosuleaktigt.. haha inte gott alls.
min man gjorde en irish coffe åt mej, jag vill ju bli lite vuxen tänkte jag så jag ville ha en sån.. den var oxå vidrig..haha
eller ja han e ju inte min man.. men kanske kan bli någon dag om jag har tur;)

johan har köpt ett nintendo wii och dom här första dagarna på året har vi mest ägnat åt att försöka slå varandra i bowling och olika spel. så kul e det..

idag ska jag ta min äldsta dotter å dra till uppsala med malin och kolla på våra flickor som spelar cup där.

kyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar